Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

Världens vackraste Mr T

Av Sofia Olsson - 11 juli 2011 11:17






Garpenborgs Globetrotter, 2010-09-06

"Totte"

Excellent och en 2:a placering i junorklass på WDS-2011 i Paris


Ja, du! Vem kunde ha trott att min lilla grabb skulle knipa åt sig en 2:a placering i JKL på WDS i Paris- inte jag, i alla fall! Endast 10mån gammal och hans andra officiella utställning (har iofs hunnit med ngr valpklasser)- det är bra jobbat det. Konkurrensen var ju inte fy skam den heller. Så nu är det bara att ladda om till nästa års världsutställning som går av stapel o Österrike.


                       

   

 

 
 
Ingen bild

Sisko

11 juli 2011 12:37

alla ord är överflödiga!!

Sofia Olsson

11 juli 2011 13:02

Tack, snälla du!

Så himla roligt att det gick så bra, det hade jag aldrig trott. Hur roligt det än var, så är det skönt att komma hem, har saknat mina andra två grisar som sjutton.

Jag hoppas allt är bra med er på landet.

Kram

 
Tina

Tina

12 juli 2011 17:08

Fin liten hund!

http://www.tinric.com

Sofia Olsson

12 juli 2011 17:38

Tack! Han är ganska söt och charmig :-)

 
Liza

Liza

23 juli 2011 10:51

Grattis grattis!!! Kom gärna ut till lisö och hälsa på så kan vi träna lite. Mvh Liza ps Wita hälsar att hon gärna skulle vilja leka med någon av dina staffar ;)

http://witastaff.blogg.se

Sofia Olsson

23 juli 2011 11:29

Tack!
Ja, absolut! Jag tänkte på er här i veckan, att vi borde ses. Hur ser din kommande vecka ut? Jag har semester en vecka till. Jag ska till Köping i morgon och tävla, men kanske efter det? Har bara Alfons och Totte hemma from idag tills nästa helg (passar lägligt då Lily kan va lite bitchig), så nu skulle det vara perfekt.

Kram

 
Diana

Diana

26 juli 2011 08:21

Grattis världens bästa Totte :)

Kram

http://ylleulla.blogg.se

Sofia Olsson

27 juli 2011 22:27

Tack, snälla du! Hoppas vi ses i Valletuna.

Kram

 
Ingen bild

Maria

27 juli 2011 06:30

Härliga Tottelitott!
skönt oxå att du prioriterar det mentala så mkt med honom som du faktiskt gör. Det kommer göra honom rätt unik :-)
Kram

Sofia Olsson

27 juli 2011 22:30

Tack!

Mentalt sett kan jag inte få en bättre hund- han är en guldklimp!

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Olsson - 16 mars 2013 14:14

Idag åkte vi ut en sväng till mitt favoritställe. Två timmar blev det ute i solen. Hade helst av allt spenderar ett ex antal timmar till ute på isen, men men....... Hundarna är nöjda och nu när vi är hemma, så nu blir det lite bentuggning och slapp...

Av Sofia Olsson - 15 mars 2013 23:44

Dessa tre underbara ger mig så mycket kärlek och glädje ?...

Av Sofia Olsson - 17 oktober 2012 21:54

Efter en snöig bilresa till Hamar från Sälen, men några minuter tillgodo entrade vi den trevliga utställningshallen. Totte som nu har hunnit bli två, gick in i ringen i en väldigt stor öppenklass- hela 17st! Endast 3 st fick excellent och Totte slog ...

Av Sofia Olsson - 8 augusti 2012 15:17

Idag var ett massagebesök för hundarna inbokat hos Frida i Casa DeVeritas. Duktiga jag börjar med att försova mig det grövsta....... 08:35 vaknar jag, 09:00 skulle jag va i Åkersberga. Först ut var Lily. Frida hittade några ömma och stela punkt...

Av Sofia Olsson - 6 augusti 2012 22:04

Klockan 15:00 i morgon har jag tid för Lily hos veterinären för att kolla vad det är för knöl jag har hittat bak vid hennes käke. Det är inget som sitter i skinnet, utan vid käkbenet och man kan liksom grabba tag i den. Hon ömmar inte, men jag undr...

Ovido - Quiz & Flashcards