Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

Min röde riddare

Av Sofia Olsson - 1 februari 2012 19:05


Tänk, detta år fyller Garpenborgs U-kull hela 8år. Tyvärr har två av syskonen redan fått lämna oss- Ozzy togs bort redan innan två års ålder pga sjukdom och Uddman togs bort i början av december. Jag hoppas innerligt att min käre Alf har många många år kvar. Men som han beteer sig så har jag inte att oroa mig över, han är fortfarande lika vild. Det som har förändrats lite under det senaste året är att han gärna kryper upp bakom mig för att lägga sig tillrätta på kudden under morgontimmarna- hur mysigt som helst! 


Min röde riddare som är det vackraste jag äger


 

 
 
Tina

Tina

3 februari 2012 09:59

Så superfin!

http://www.tinric.com

Sofia Olsson

3 februari 2012 10:31

Tack, snälla du!

 
Emelie

Emelie

6 mars 2012 21:59

Hej!! Otroligt vacker hund!!! Och stort GRATTIS till era framgångar på Grand i söndags!! Jo jag har nog några bilder på din charmige...höll på er faktiskt! Skicka ett mail till mig så bifogar jag bilder ilarstorp@hotmail.com

Bernerhanen är inte min eller min uppfödning men en otroligt fin hund! Kanske kan han bli pappa till en kull hos mig i framtiden...???

Kram och lycka till!!

http://finarossinas.bloggplatsen.se

Sofia Olsson

6 mars 2012 23:05

Hej!

Tack så mycket för gratulationerna. Roligt att du gillade honom, han är en riktig charmknutte.

VI får hålla tummarna på att han kan bli pappa till dina valpar i framtiden, för han är riktigt fin. Tycker det var riktigt trevligt att se så många BS på plats- inte illa! Jobbet ni gör med pälsarna är inte att leka med, jag är grymt imponerad!

Kram och lycka till med allt. Vi kanske ses på någon utställning längre fram


Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Olsson - 16 mars 2013 14:14

Idag åkte vi ut en sväng till mitt favoritställe. Två timmar blev det ute i solen. Hade helst av allt spenderar ett ex antal timmar till ute på isen, men men....... Hundarna är nöjda och nu när vi är hemma, så nu blir det lite bentuggning och slapp...

Av Sofia Olsson - 15 mars 2013 23:44

Dessa tre underbara ger mig så mycket kärlek och glädje ?...

Av Sofia Olsson - 17 oktober 2012 21:54

Efter en snöig bilresa till Hamar från Sälen, men några minuter tillgodo entrade vi den trevliga utställningshallen. Totte som nu har hunnit bli två, gick in i ringen i en väldigt stor öppenklass- hela 17st! Endast 3 st fick excellent och Totte slog ...

Av Sofia Olsson - 8 augusti 2012 15:17

Idag var ett massagebesök för hundarna inbokat hos Frida i Casa DeVeritas. Duktiga jag börjar med att försova mig det grövsta....... 08:35 vaknar jag, 09:00 skulle jag va i Åkersberga. Först ut var Lily. Frida hittade några ömma och stela punkt...

Av Sofia Olsson - 6 augusti 2012 22:04

Klockan 15:00 i morgon har jag tid för Lily hos veterinären för att kolla vad det är för knöl jag har hittat bak vid hennes käke. Det är inget som sitter i skinnet, utan vid käkbenet och man kan liksom grabba tag i den. Hon ömmar inte, men jag undr...

Ovido - Quiz & Flashcards